فیلم آموزشی مبارزه ارگانیک باکنه واروا

  • یکی از نابودگر های زنبور عسل کنه واروا هست.

من اینجا بهت آموزش میدم که با روش کاملا ساده و ارگانیک باکنه واروا مبارزه کنید.

اول اون بالا فیلم رو ببین ودر ادامه این مطالبی که نوشتم کامل مطالعه کن
خب عزیزان و همکاران گرامی کنه واروا برای همیشه نمیشه نابودش کرد ولی میتوانید کنترلش کنید اون به روش کاملا ساده و ارگانیک که توی فیلم توضیحات مختصری از مبارزه با کنه گفتم
اول بهار اوج تخم ریزی ملکه زنبورعسل هست و برای کنه واروا یک موقعیت عالی برای زادوولد هستش بخاطر همین از بهار کنه واروا در کندوهامون بیداد میکند اگه میخواهید از شر کنه راحت بشید این کارهارو انجام بده
۱.از اول بهار به زنبور موم بده (پوکه)خودش منبع کنه واروا هست.
۲.چندتا موم نربافت تهیه کنید و به کلنی های که کنه واروا بیدادمیکنه بدیدتا ملکه تخم ریزی کنه چون کنه واروا عاشق سلول نر هست.
۳.بعد اینکه ملکه تخم ریزی کرد قاب نربافت سربست شد با چنگال سلول هارو خراب کنید ویا اون قاب رو بسوزونید یاجای دور از زنبورستان بندازید.
۴.اول بهاربه هیچ وجه از دارو استفاده نکن چون هم به عسلت صدمه میزنه هم به کلنی واگر هم خواستی دارو بدی اول به یکی یا دوتا کلنی به صورت تستی بده و اگر داروها باعث صدمه به کندوهاتون نشد و واقعا کنه کشی کرد بعدش میتوانید باخیال راحت مبارزه کنید.

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  1. مجتبی زحمتکش گفت:

    خیلی عالییی

رسانه های همکار
استفاده از مطالب بهمن کارنیکا برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام بهمن کارنیکا و لینک به منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت به محمدرضا بهمن تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.